Pappa fyller år - onsdag 28 november

Idag fyller pappa 28 år och mamma hade ordnat så mysigt. Mamma steg upp riktigt tidigt (kl.5.40!) och bakade scones till pappas födelsedagsfrukost. Hon hade dukat och gjort så fint och smög in för att hämta pappa (jag sov...) men när mamma och pappa precis hade satt sig vid frukostbordet och börjat mumsa ville jag också vara med och gratta pappa så då vaknade jag med. Vi hade en riktig familjefrukost och pappa fick paket av oss och det var sååå mysigt!!! Advenststjärnorna lyste och det var mörkt ute och det hade kommit lite nysnö som låg så fint på backen och det var -11 grader vilket gjorde det hela ännu mysigare med tända ljus på bordet och en kärleksfull familj!
Här hade inte jag hunnit vakna ännu...

...men nu var familjen fullbordad vid frukostbordet!

Pappa var sedan tyvärr tvungen att gå till jobbet och mamma och jag fick fortsätta våran mysiga dag själva, mer om det kommer senare.

Inga kommentarer: