Mycket har hänt sedan sist...

Det blir inte så ofta jag skriver nuförtiden, har mycket med husrenoveringstankar m.m. Men här kommer lite blandade bilder. Jag blir större och större, har lärt mig säga mamma (inte på beställning men det kommer då och då, speciellt när jag är ledsen). Jag kan sitta jättebra och springer runt i gåstolen som bara den...

Lite mys med mamma, har fått tag på hennes dragkedja...
Så här bra sitter jag nu, helt själv och allt!!
En visit hemma hos gammelmormor Aina...
Kusin Saga drar mig i gåstolen, det går fortare så...
Mormor ska precis natta mig men jag är pigg!
Vällingstund med mormor...
Mys med pappa efter att han varit ute på en skidtur (saknade sin lilla tjej så mycket när han var borta...)
Badstund med pappa, jag älskar verkligen att bada och snart ska jag börja på babysim, ska bli jättespännande!
Ja, det var lite blandade bilder från den tid som varit sedan sist jag skrev. Ska försöka göra något fler inlägg senare idag, man får ju pikar hela tiden att det är så segt på den här sidan (*pik till Kattis*) :)

Inga kommentarer: