Min ettårsdag!!

Min ettårsdag var en riktig toppendag! Här nedan kommer lite bilder från det stora kalasbordet med allt gott det hade att bjuda på samt mina speciella inköpta kläder till ettårsdagen som jag fått av mormor samt lite bilder på paketöppning...

Mamma hade dukat med följande "servis"


Är det barnkalas så är det, lite roligt dekorerade muffins...

Syltkakor, havre-nougatkakor samt dumlekakor...

Marschmallows doppade i choklad och strössel (gick verkligen hem hos barnen!! Ett riktigt hett tips till barnkalas!)

Marsipantårtan

Min riktiga födelsedagstårta med ljus och allt...

Söt klänning och hatt inköpta av mormor för denna speciella dag

Jag fick en lära-gåvagn av mamma och pappa
Pappa och jag öppnar paket, i detta var det en bobby-car...
Jag äter min första tårtbit någonsin, gissa om jag tyckte det var smaskigt!!
Hela dagen njöt jag av att ha massor av vänner runt omkring mig och få massor av presenter (nästan lite för många tyckte mamma och pappa). Tack alla ni som gjorde denna dag till en sån minnesvärd dag för mig!!

Inga kommentarer: