Mormor och jag leker...

Mormor är ledig och vi leker ute på gräsmattan, jag ville dock mest äta gräs och maskrosor (därav nappen i munnen hela tiden) och tyckte det var jättekul när mamma sa ifrån att jag inte fick. Som allt annat mamma säger ifrån så skrattar jag även åt detta, ett riktigt busfrö!

Mormor och jag tittar på blommor...
Jag visar upp gräset för mamma...
Var tvungen att ta en bild med det underbart vackra äppelträdet som blommar sååå fint nu!
Åsså en bild med syrenerna i bakgrunden (var det inte nu du skulle komma hem Kattis, när syrenerna blommar?!)

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Härliga bilder! Jo visst var det nu jag skulle komma hem. sommar i Stöde är ju liksom det man har som minne under hela uppväxten o sommardagar i Stöde medför alltid en speciell känsla (särskilt då syrenerna blommar). Hade stora planer på att komma upp den här veckan men lite jobb o annat kom i vägen som jag inte ville tacka nej till.. Men visst känner jag i hjärtat att jag gärna vill komma upp i några dagar nu!