Fixar och donar hela dagarna....

Dagarna av sommaren bara rinner förbi och vi donar vid huset mest hela dagarna. Idag har mammas faster och Lennart varit och dragit el i huset och mamma och pappa har gjort en parkering tillsammans med morfar. Vi har insett att saker utomhus går mycket fortare samt att man får se resultat direkt och därför måste vi bräcka av med lite sånt pyssel emellanåt, inomhus har det blivit betonggolv i ett rum hittills men golvslingor för golvvärmen i kök och vardagsrum så där väntar vi på att gjuta nu. Det går sakta men säkert framåt och vi längtar, längtar tills vi får flytta in!

Något mer vi längtar otroligt mycket efter är att få fara på semester, vi åker söderut på söndag, ska bli helt underbart!! Siktar på att nå skåne och farmor och farfar, faster och farbror med flera på tisdagkväll. Eftersom jag har börjat resa mig upp så hoppas mamma och pappa att jag kanske ska göra några framsteg som att stå själv eller kanske till och med ta första stegen när vi är hos farmor och farfar så de får vara med om några sådana framsteg i min utveckling, det skulle vara himla kul!

Nu ska jag sova, börjar bli väldigt vällingsugen!

Godnatt och vi ses snart farmor och farfar!!

Inga kommentarer: