Släkten från skåne hälsar på....

Eftersom jag skulle döpas den 5:e januari kom släkten från skåne upp för att delta. Vi fick några dagar för dopet när vi kunde umgås, lite tråkigt bara att mamma och pappa hade mycket att fixa med inför dopet eftersom de hamnat lite efter när de tappade en massa dagar när vi låg på sjukhuset så det blev lite stressigt och vi kände att vi inte riktigt hann umgås så mycket med dem som vi ville. Men vi hoppas att vi snart kan ses igen. Här nedan är lite bilder från deras visit.


Farfar övar mig att stå...


Farbror och jag myser i soffan.
Mamma och pappa såg ett par så fina skor till mig på rean som de inte kunde motstå, här testar farbror dem på mig, lite stora än :)
Faster och jag myser i soffan...

Farfar visar upp den snygga mössan jag fick av faster i julklapp!

Inga kommentarer: