Julklappshandel och julbord - lördag 15 december

Efter en del strosande och funderande kring klappar under gårdagen åkte vi idag ut till Birsta för att göra de sista inköpen. Vi fastnade dock inne på IKEA väldigt länge eftersom mamma och pappa gick och funderade på det nya huset och en massa lösningar till olika renoveringar så alla klappar hanns inte med men så är det väl varje år, man tror hela tiden att idag blir jag klar men så måste man ändå gå en sväng till.



På eftermiddagen var vi bjudna på julbord på Norra Berget tillsammans med mormor och morfar, morbror och Beatrice, Saga och Thord och Ingalill. De har ett helt otroligt julbord där uppe och varje år blir mamma stum av allt som går att välja på efterrättsbordet :)



Jag var lite trött men lyckades hålla mig vaken en liten stund och gnällde sedan lite innan jag till slut lyckades slappna av och somna.



Hade en gammal klänning som mamma haft när hon var liten på mig, å alla tyckte att jag var så söt i den!

Tack för gott julbord mormor och morfar!

Inga kommentarer: