Kusin Saga fyller 5 år - 1 december

Idag har vi grattat Saga som fyller 5 år. Mamma och jag promenerade hem till dem redan tidigt på morgonen och medan Saga skulle få sin första present, nämligen att ta hål i öronen, så sov jag och Linnéa och mamma fixade tårtorna. När sedan en stolt Saga kom hem och visade upp sina fina örhängen var det dags att dekorera tårtorna. Mamma lade på grädde och Saga lade på godis och frukt. Jag myste med Bea. Bea gav mig sedan mat och jag smaskade i mig massor, mamma passade på att leka med Saga uppe på hennes rum. Senare på kvällen kom det massor med gäster och Saga fick många fina paket, av oss fick hon ett par skridskor. Vi hoppas kunna prova dem snart...

Saga öppnar paket


Saga blåser ut de fem ljusen...

En mycket trevlig dag med släkt och vänner!

Inga kommentarer: