En mysig dag hemma...

Eftersom det blir en del resor till stan nu med mammas lektioner osv. så är det rätt skönt att få vara hemma i ibland och mysa bara. Idag har vi verkligen haft en mysdag mamma och jag. Jag älskar att åka vagnen och tycker det är så kul att titta på alla bilar och allt som rör sig utanför vagnen. Nu ska vi snart äta mellis och sedan ska vi ladda för att gå och heja på pappa ikväll som spelar match. Det blir en del tid på fotbollsplanen, igår hade mamma match och idag har pappa och lika var det förra veckan. Men jag är så nöjd där, tittar på mamma och pappa när de spelar och älskar när det kommer en massa folk och pratar med mig när jag sitter i vagnen. Ikväll kommer även Linda hem så det ska bli jättekul att träffa henne. Undrar vad det blir för lekkamrat där i magen?! Jag tror det blir en liten killkompis!


Imorgon ska jag vara med mormor och morfar för mamma och pappa ska åka iväg och ha en liten picknick (de firar fem år), det ska bli lika roligt som alltid. På söndag ska pappa och jag åka iväg och titta på mamma när hon spelar match igen och så ska vi såklart fira min mamma eftersom det är morsdag.


Jag börjar även längta lite till farfar ska komma upp och hälsa på mig, det ska bli jättekul!


Skriver snart igen! Kram kram på er alla!

Inga kommentarer: