Stödebor...

Efter mycket flyttande m.m. så har vi nu kommit på plats hos mormor och morfar i Stöde. Här bor vi under tiden vi renoverar vårt hus och vi hoppas att det inte ska bli alltför länge (men några månader får vi nog räkna med). Vi har precis fått internet att fungera här hemma och nu ska det förhoppningsvis inte vara lika dåligt uppdaterande. (Ska även erkännas att mamma varit lite less på att skriva här också, inte bara flyttens fel. Men nu ska det bli ändring!) Återkommer med lite bilder på lilla jag som nästan kan krypa nu och även lite bilder från renoveringen av vårt hus. Har inte fått fram alla kablar till kameran än men jag vet var de är så jag ska plocka fram dem nu när vi fått igång det här!

Ser fram emot massor av kommentarer nu när vi varit frånvarande så länge....

2 kommentarer:

Tilde sa...

Hoppas att det gäller Svedalabor
och alla Skåningar också

Farfar o Farmor

Anonym sa...

VÄLKOMMEN till Stöde Tilde!!! Det har jag, mamma, pappa längtat efter. Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus när ni är klar. Jag är säker på att det kommer bli jättebra. Kikade in lekstugan hos mormor o morfar igår, ska fixa den så vi kan leka där tillsammans när jag är och hälsar på =)
Min lekstuga här hemma är snart klar, bara lite till som ska målas. Igår var jag på dagis, det var jätteroligt. Har ju inte vart där nu på ett tag, så jag har läääängtat länge. Idag är jag hemma med mamma o lillebror. Vi syns snart. Kramis Wilma (mamma, pappa och lillebror Olle hälsar oxå såklart)