Lördag 1 september - första "dejten" med Vilgot

Idag har vi varit på middag hos min kompis Vilgot. Jag var inte så jättenöjd under eftermiddagen utan ville helst ligga i mammas famn hela tiden så hon fick helt enkelt bära på mig, fast det vet jag att det gör hon så gärna.




Även mina kompisar Tristan och Leia var med på middagen, de var dock båda lite förkyld så jag tyckte lite synd om dem.










Emma och Peter, Vilgots föräldrar hade aldrig träffat mig så de ville såklart passa på att mysa lite med mig men eftersom jag var lite gnällig den här kvällen så blev det inte så lång stund i någon annan än mammas famn.






Vilgot och hans mamma, vi kommer nog leka mycket Vilgot och jag, vi är ju lika gamla och Leia också såklart...

Lite senare på kvällen åkte Leia och Tristan hem med sina föräldrar, de var ju lite förkylda så de ville nog hem och vila lite tror jag. Då passade jag på att leka lite med Vilgot för nu var jag lite gladare.


Även mamma ville leka och mysa lite med Vilgot...





Inga kommentarer: