Första kontakten med släkt och vänner






Stolta mormor får äntligen hålla mig. Hon var den första som fick hålla mig efter mina föräldrar.









Väl hemma vågade även morfar hålla mig, trots att han tyckte att jag var väldigt liten.






Farmor som bara längtat och längtat fick äntligen mysa och jollra med mig.








Farfar visade sig vara en hejare på att hålla och jag somnade tryggt i hans famn.


Morbror Micke och "moster" Bea var mycket oroliga för mig när jag låg på sjukhuset och var ett stort stöd för mina föräldrar.
De kom och hälsade på mig tillsammans med mina kusiner Saga och Linnéa som inte fått träffa mig ännu.








Kusin Saga är så stor nu att hon fick hålla mig själv. Hon brukar gosa med mig och ge mig massor med pussar när vi ses.











Farbror Filip var inte så van små bebisar när han träffade mig första gången men efter en vecka hos mig så gosade vi jättemycket.











Faster Malin och Henrik kom och hälsade på. Jag var lite gnällig då när de var här men de tyckte lika mycket om mig ändå.














Gammelmormor Aina visar att hon minsann inte har glömt hur man håller i en bebis.



Moster Helén får hålla mig på mitt första restaurangbesök.
Martin nynnar en av sina berömda barnvisor för mig.









Mammas morbror Åke och Annelie myser och leker med mig när jag hälsar på i Stöde.







Mammas kusin Inger med familj kom och uppvaktade mig när jag kommit hem.

Här är det Inger och hennes dotter Agnes som håller mig.






...och här är det Ingers barn Saga och Martin som håller mig.










Mammas bästa barndomsvän Sara med familj
passade på att uppvakta mig när jag var i Stöde och hälsade på.


Här leker Adde lite med mig men jag är trött...






Min kompis Wilma och jag myser i soffan.







Britt-Inger och Sören kom och uppvaktade och självklart fick båda hålla mig.













Även Glenn och Johanna ville mysa med mig. Tyvärr missade mamma och pappa att knäppa bild på mig och Johanna.
















Mammas vän Linda kom och hälsade på och fick äntligen gosa med mig. Hon hälsade även på tidigt på sjukhuset men då var det ju bara mamma och pappa som fick hålla mig.





Familjen Lindblom uppvaktade mig på sjukhuset men när jag fått kommit hem därifrån hälsade jag på ute i Forsa så att de fick hålla mig.











Min jämnåriga kompis Leia och jag leker...

Vi kommer att få många roliga lekstunder tillsammans vi, ni ser ju redan nu att vi har samma smak!








Caroline var hemma från Göteborg och kom och uppvaktade. Hon var den som köpte mitt första plagg, en "bondelid"-body och var också den som hälsade på mig hemma först.



Anna och Christoffer hälsade på och gosade lite med mig.

















Mammas idrottslärarkollegor Märta...













...och Emma kom och överraskade mig med paket.











Mammas lärarkollegor Gerd och Malin ville även de ta en titt på mig.





Inga kommentarer: