Torsdag 23 augusti

Mamma och pappa tog idag med mig på en idrottslärarträff. Det var en fortbildningsdag i orientering och mina föräldrar visade stolt upp mig för hela kollegiet. Jag satt nöjt och lyssnade på hela föredraget inomhus och pappas arbetskollega Catrin fick mysa lite med mig. Sedan njöt jag i mammas famn när de skulle ut och öva praktiskt. Jag har alltså tagit min första orienteringskontroll idag, inte illa!

På kvällen har jag sedan varit med mamma på fotbollsmatch. Jag var inte riktigt nöjd under matchen men i omkädningsrummet trivdes jag, det måste vara alla dofter av svett och linement som gör att jag mår så bra där inne, det är väl lika bra att jag vänjer mig för det verkar som om jag kommer att få tillbringa en hel del tid i detta omklädningsrum, mamma kan ju inte slita sig därifrån. Hälsade på mormor och morfar en kort sväng innan jag åkte hem till stan igen.

Inga kommentarer: