Borta bra men hemma bäst...

Nu är vi hemkomna från vår skånetripp. Som vanligt när man varit ute och rest är det helt underbart att komma hem till sitt eget och så även denna gång. Sååå skönt att krypa ner i sin egen säng, vi kom hem 04.00 på morgonen så det blev sängen direkt när vi kommit innanför dörren. Jag tror även att vår skatt kände att det var skönt att komma hem, hon sken upp som en sol när vi lade henne på skötbordet och hon kände igen duschdraperiet som hon alltid ligger och spanar på. Vi bytte blöja och skyndade sedan till sängen helt utmattade efter en mycket lång tågresa....

Rapport om hur resan varit samt bilder kommer nog imorgon...

2 kommentarer:

Frank och jag sa...

Kul att ni är hemma igen, jag trodde nämligen att det var nu på onsdag ni skulle åka och då hade jag missat er eftersom det är då Frank O jag kommer till Sundsvall! Vi hörs då jag är hemkommen. KRAM

Tilde sa...

Farmor, Farfar, Filip, Malin, Henrik, gamel farfar, gamel mormor, Björn, Kicki och Lena.
Vi blev jätte glada att få träffa Dig givetvis mamma och din pappa också. Vi har ju inte den förmånen att träffa dig så ofta utan vi får följa dig på din blogg. Du är så jätte söt och som din farfar skrev i första inlägget Tilde en kortform av det ursprungligen forntyska namnet Matilde som är sammansatt av ord som betyder "styrka" och "strid" Detta fick vi klart för oss under din korta visit i Skåne