Pappa och jag...

Mamma är på damlagsavslutning och jag tillbringar min första kväll ensam med pappa hemma i lägenheten. Vi leker och leker och jag somnar sedan nöjt med flaskan i sängen som jag gjort i över en veckas tid nu! Mamma ringer och kollar hur det går och hon tycker det är så skönt att höra att allt går bra, hon saknar mig sååå mycket, det är ju första gången hon är ifrån mig så här så hon längtar efter mig hela tiden men pappa tycker mamma ska slappna av och njuta av att umgås med tjejerna och passa på att ha riktigt kul och då känns det bättre för mamma.

Mamma ringer pappa igen vid tolv och då har jag fått flaskan en gång till och det gick hur bra som helst, jag åt och somnade om direkt. Mamma kan nu slappna av när hon vet att jag ändå sover.

Efter en mycket trevlig kväll med laget kommer mamma hem kvart över tre på natten och vill helst bara plocka upp mig och pussa och krama på mig men det kan hon ju inte eftersom jag sover så sött. Mamma somnar och längtar tills hon vaknar så hon får mysa med mig....

Inga kommentarer: