En tur till Birsta City

Det har ju kommit så otroligt mycket bra och roliga butiker till Sundsvall, t ex Monki, Designtorget m.m. och de flesta ligger ute på Birsta City så mamma och jag tog en sväng ut dit för att kolla lite julklappar...

I början sov jag jätteskönt medan mamma gick och strosade men när jag vaknade sedan så var det bara roligt en kort stund att LIGGA i vagnen och leka med vagnsleksaken så då var mamma tvungen att hitta på något och det gjorde hon!

Hon vek ner suffletten (felstavat?!) och bullade upp med kudde och min overall så att det blev ett jättebra ryggstöd och sedan fick jag sitta där och leka med lite leksaker som mamma tagit med och jag tyckte att det var jätteroligt. Jag brydde mig inte alls särskilt mycket om mina leksaker utan tyckte att det var mycket roligare att titta på allt folk som rörde sig, man såg ju så himla bra när man fick sitta upp i vagnen!


Mamma överväger att plocka bort insatsen och börja med sittvagnen snart, får se när det blir...

Inga kommentarer: