Min andra vaccination - onsdag 14 oktober

Idag har jag vaccinerat mig för andra gången och det gick bra, såklart att jag skrek men sedan var det okej. Jag hade dessutom växt massor sedan sist, jag väger nu 5860 gram och hade gått upp 330 gram sedan sist och det var länge sedan jag gått upp så mycket på två veckor. Det beror nog på att jag äter både gröt och mat varje dag nu, jag bara mumsar i mig allt mamma och pappa stoppar i min mun!

Lite senare på kvällen....

Mamma och pappa trodde inte att jag skulle reagera så mycket på sprutan idag eftersom jag inte gjorde det sist men ack så fel de hade. När jag somnat denna kväll började jag prata och yra i sömnen och mycket riktigt hade jag feber.

Jag hade feber hela natten men var mycket bättre dagen därpå så mina föräldrar konstaterade att det måste varit sprutan och inte min ihållande förkylning som de varit så oroliga för.

Inga kommentarer: