Mysmorgon och föräldraträff

Igårkväll gjorde mamma det sista för att få in julen i vår lägenhet och imorse satt vi i lugn och ro i en nystädad, pyntad och härlig lägenhet och åt frukost (ingen delikat frukost men...). Adventsstjärnan lyste i fönstret och mamma tände ljus å jag satt och lekte medan mamma åt och läste tidningen i lugn och ro, jag trivs så bra när jag får sitta i stolen vid bordet och vara med.




Innan det var dags för vår nästan dagliga promenad (som blev väldigt tidig denna dag!) myste mamma och jag lite i soffan (mamma var rätt trött eftersom jag vaknade väldigt tidigt denna morgon). Jag sov sedan nöjt i vagnen när vi var ute och gick, så härligt med promenader nu när det är snö och vitt ute, nästan ljust även fast det är mörkt (lät lite konstigt men ni förstod nog).


Senare på dagen var det dags för föräldraträff på BVC igen och massage. Jag älskar verkligen när jag får träffa andra barn och skrattar och skriker (har kommit på hur man gör höga ljud, riktigt höga!) hela tiden. Mamma passade på att väga mig och jag hade gått upp mycket! Jag väger nu 6170 gram, inte illa!


Kvällen tillbringade jag sedan med pappa eftersom mamma skulle på träning i Stöde. Jag hade lite magknip under kvällen men pappa bar på mig så duktigt och till slut somnade jag i hans famn och sov gott resten av kvällen!

Inga kommentarer: