Mormor fyller år...

Mormor fyller år och självklart var jag och mamma där för att gratta henne! Vi började dagen med att överraska och uppvakta mormor på sängen. Hon blev jätteglad och eftersom jag dessutom var på strålande humör så grattade jag på mitt eget lilla vis och gav henne en härlig morgon.

Efter morgonfika och paketöppning åt vi frukost och bestämde oss för att vi skulle bjuda Bea, Saga, Linnea, Helén och Emma på lunch. Jag passade på att sova en stund medan mamma och mormor grejade med maten, lax skulle det bli.
Helén och Emma kom lite tidigare och Emma hjälpte mormor att skala potatis, en mycket duktig hjälpreda i köket fick vi se. Jag vaknade och "moster" Helén kom och plockade upp mig ur vagnen och myste med mig en stund.

Även Emma ville kramas och mysa lite...
Efter en mycket lyckad lunch och ännu mer paketöppning för mormor begav vi oss senare till stan eftersom det var idag jag skulle påbörja min allra första resa, nämligen till skåne....

Inga kommentarer: