Fyra underbara dagar

Efter att ha varit gnällig under måndagen så följde sedan fyra underbara dagar hemma med mamma. Vi har gått mysiga promenader, jag har sovit jättenöjt ute på balkongen i flera timmar efter varje promenad och jag har varit glad och nöjd när jag varit vaken. Mamma och pappa tänkte att så här kanske det kommer att vara från och med nu och var överlyckliga. Här kommer en massa härliga bilder från dessa underbara dagar:

Pappa försöker lära mig att spela på munnen, lite tidigt kanske men ibland fick jag till det. Jag tyckte i allafall att det var en rolig lek...


Jag skrattar åt mamma när hon gör en massa roliga ljud, mamma och jag har lekt så otroligt mycket dessa dagar och jag har skrattat högt åtskilliga gånger.



Mormor kom och hälsade på oss på onsdagen, hon lekte en massa med mig och sedan tog vi en skön promenad i det härliga vädret, jag sov skönt på balkongen och mormor hjälpte mamma hemma, bl a putsade hon fönster (det är ju helt underbart med mammor som tycker om att hjälpa till och att städa :) (skrivet av mamma Anette)


Jag vill ju inte riktigt suga på napp trots att mamma och pappa försöker och försöker så tar jag den bara ibland och då måste de sitta och hålla i den hela tiden. Istället har jag börjat att suga och snutta på småfiltarna och mina gosedjur. Här under ser ni en av mina favoriter, kaninen som jag fått av farmor. Jag myser ofta med den...



Ibland måste man lufta stjärten och det gillar jag. Mamma passar på att ta lite bilder när jag visar lilla bara rumpan. Har börjat lyfta mig riktigt högt när jag ligger på magen.








Pappa brukar öva mig att sitta, ibland går det ganska bra...

Inga kommentarer: