Kusin Linnea 1 år - fredag 19 oktober

Linnéa 1 år
Idag fyllde min kusin Linnéa 1 år och jag tillbringade nästan hela dagen tillsammans med henne. Roligast av allt var att hon tog jättemånga steg denna dag, traskade genom hela köket själv utan att sätta sig på rumpan. Tänk, när det är jag som ska lära mig att gå...

Hon fick paket som hon fick hjälp av sin storasyster Saga att öppna. Vi fick både god mat och gott fika som min morbror Micke och "moster" Beatrice hade gjort. Det kom massor av släkt och vänner för att uppvakta lilla Linnéa och det är alltid lika kul att träffa alla.


Av mamma: När jag bodde borta var detta något jag kunde sakna jättemycket, alla födelsedagar när alla träffades och umgicks och hade trevligt. Ofta ringde man och gratulerade och då hörde man hur trevligt de hade i bakgrunden och då blev man alltid lite deppig när man visste att alla man kände var där. Nu behöver jag inte deppa för det längre utan nu kan jag alltid vara med på alla födelsedagar m.m. och det känns så skönt, en fördel med att bo i närheten av sina nära och kära!

Inga kommentarer: