Paket...

En av mina allra bästa barndomsvänner (mammas alltså) Kattis har en speciell känsla när hon ska köpa presenter och lyckas alltid hitta något extra kul eller annorlunda därför har jag längtat och väntat vad hon skulle hitta på till vår lilla dotter. Eftersom hon bor i Stockholm träffade hon Tilde först när hon hade växt på sig lite och har väntat lite med presenten eftersom hon ville hitta det där lilla extra och det fick hon så gärna göra. Man får så mycket ändå i början så det är bara kul att få något lite senare, ett tips till er som skall uppvakta nyfödda, dra lite på det så inte alla uppvaktar samtidigt, det blir så mycket roligare då. Nåja, tillbaka till presenten, nu hade i allafall Kattis skickat med sin bror paketen när han var och hälsade på i Stockholm och när jag fick dem var jag som ett litet barn, jag ville bara slita upp paketen och kolla in innehållet. Men eftersom det var mer folk kring mig fick jag behärska mig lite, innehållet var precis så bra som det alltid brukar vara när man får paket av Kattis, annorlunda och inte något som alla andra har, hon vet precis hur jag vill att det ska vara. Jag bara längtar till Tilde kan använda dessa kläder, de är fortfarande lite stora. Hon fick dessutom en mössa som var såååå tuff, och den använder jag så ofta jag kan. Se bilder på presenterna här nedan:
Mössan...
Klänningen och nallen...

Tack så jättemycket!!

Inga kommentarer: