Middagsgäster... - Fredag 5 oktober

Pappas arbetskollegor kom vid sex och ungefär i samma sekund så började jag gnälla. Jag hade några korta sovstunder men de varade inte längre än typ en kvart varje gång och det var inte så många heller.

Stefan och pappa diskuterar jobb...


Catrin och Stefan lyssnar...

Å Magda myser med mig (trots att jag inte var helt nöjd och åmade mig som ni ser)

Stefan och Magdas dotter Alice håller mig en stund och där trivdes jag bra...

Catrin lyckades till och med vagga mig till sömn i sin famn för att sedan lägga ner mig och då sov jag i ungefär 15 lååånga minuter!

Väl vaken igen så ville Stefan och Magdas son Albin hålla mig men nu var jag sådär gnällig igen, men han gjorde ett tappert försök när vi vuxna sa att bebisar får skrika när man håller i dem...

Ja, det var den kvällen, mycket trevligt sällskap och god middag och mamma och pappa hade riktigt skoj trots att jag inte var så nöjd under kvällen. Jag vet att de helst hade velat att jag skulle vara så glad och nöjd som jag visat att jag kan vara men men, man kan ju inte vara glad jämt! Efter en lång kväll med mycket mödosamt vaggande och bärande för mamma och pappa somnade jag till slut och mamma och pappa var inte sena att slockna i sängen med förhoppningar om att nästa dag skulle bli en lika bra dag som de innan och att även kanske lördagskvällen skulle vara bra, ni får väl se tänkte jag :)

Inga kommentarer: